Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů


Nejnovější recenze ze sekce Zahradní altány

Zahradní domek G21 GAH 529 šedý

Zahradní domek G21 GAH 529 šedý

Ověřený zákazník tipa.eu Perliva

Přidáno: před 10 minutami

Zakoupeno v tipa.eu

60%

  • nouzové řešení, pokud nelze řešit uložení čehokoliv jiným způsobem
  • slabý materiál
  • špatně zpracovaný návod

Domek se celkově velmi špatně montoval... předvrtané díry nesouhlasí, materiál se celkové kříží... Plechové díly byly již z výrovy poškrábané, díly na kterých byla folie jsme jí zbavovali 4 hodiny, díly byly ohýbány už s folií...

Konstrukce a materiál: Nekvalitní
Kvalita provedení: Špatná
Základna k zahradnímu domku G21 GAH 529

Základna k zahradnímu domku G21 GAH 529

Ověřený zákazník tipa.eu Perliva

Přidáno: před 11 minutami

Zakoupeno v tipa.eu

60%

Nedoporučuje produkt

úplná zbytečnost, ač doporučují, že je potřeba

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá
Párty stan 4x10 m - PVC Standard - Modro-bílá

Párty stan 4x10 m - PVC Standard - Modro-bílá

Ověřený zákazník Pártystany Jičín Ověřený zákazník

Přidáno: před 16 hodinami

Zakoupeno v Pártystany Jičín

100%

Doporučuje produkt
  • Q

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá
Garthen Zahradní párty stan klasický 3x3 + boční stěny - bílá

Garthen Zahradní párty stan klasický 3x3 + boční stěny - bílá

Ověřený zákazník Kokiskashop Ověřený zákazník

Přidáno: včera, 22:11

Zakoupeno v Kokiskashop

100%

Doporučuje produkt
  • dobrá cena
  • snadné sestavení
  • doufám,že vydrží několik sezón
  • možná více suchých zipů pro upevnění

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá
Zahradní domek Duramax TITAN 4,7 m2 antracit

Zahradní domek Duramax TITAN 4,7 m2 antracit

Ověřený zákazník GIVE.cz Ověřený zákazník

Přidáno: včera, 16:26

Zakoupeno v GIVE.cz

50%

Doporučuje produkt
  • Slabý

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá

100%

Doporučuje produkt
  • Netradicni vzhled a zapadne do prostredi lepe nez jine igelitove plachtaky
  • Musi se dobre ukotvit a upevnit. Konstrukce neni prilis bytelna a je třeba ji ochranit před poryvy větru

Celkove spokojenost.

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá
Arrow zahradní domek Dresden 65 zelený

Arrow zahradní domek Dresden 65 zelený

Ověřený zákazník Zahrada Ježek Ověřený zákazník

Přidáno: 25. května 2018

Zakoupeno v Zahrada Ježek

60%

Mrzí mě, že ačkoliv jsme byli při montáži opatrní, je již na několika místech odřená barva a plech rezaví. Nátěr je zřejmě jen jeden a velmi tenkou vrstvou.

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá
Malatec 5535 Zahradní altán skládací 3 x 3 m + 4 boční stěny zelený

Malatec 5535 Zahradní altán skládací 3 x 3 m + 4 boční stěny zelený

Ověřený zákazník Priceorcan Radek Matoušek

Přidáno: 25. května 2018

Zakoupeno v Priceorcan

40%

Doporučuje produkt
  • Rychlá montáž a demontáž
  • Nelze složit a rozložit v jednom člověku

Produkt jako takový je velmi dobře vymyšlen. Špatné je provedení plachty. Byla velmi nekvalitní. E-shop Priceorcan však reagoval velmi rychle a každým dnem bych měl obdržet plachtu novou.
Ve svém hodnocení se tedy zaměřuji zejména na konstrukci nosné kostry.

Konstrukce a materiál: Výborný
Kvalita provedení: Výborná
Zahradní párty stan DEU červená, 3 x 4 m

Zahradní párty stan DEU červená, 3 x 4 m

Ověřený zákazník DO-DOMU.CZ Ověřený zákazník

Přidáno: 25. května 2018

Zakoupeno v DO-DOMU.CZ

20%

Nedoporučuje produkt
  • Nestabilní, hrozny materiál rozhodne nekupovat

Konstrukce a materiál: Nekvalitní
Kvalita provedení: Špatná
HAPPY GREEN Pavilon KENTUCKY Beige 3x3m

HAPPY GREEN Pavilon KENTUCKY Beige 3x3m

Ověřený zákazník Haus Spezi Ověřený zákazník

Přidáno: 25. května 2018

Zakoupeno v Haus Spezi

90%

Doporučuje produkt

Snadná montáž.Odlehčená konstrukce.

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá

90%

Doporučuje produkt

Zatiaľ úplná spokojnosť,jednoduché rozloženie a pevnejšia konštrukcia,kvalitný látkový materiál,uvidíme pri veľkej búrke alebo silnom vetre....

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá
Garthen D00642

Garthen D00642

Ověřený zákazník Kokiskashop Ověřený zákazník

Přidáno: 23. května 2018

Zakoupeno v Kokiskashop

80%

Doporučuje produkt
  • odpovídá ceně

x

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá
Blumfeldt Grandezza, hnědý, zahradní pavilon, párty stan, 3x4 m, ocel, polyester

Blumfeldt Grandezza, hnědý, zahradní pavilon, párty stan, 3x4 m, ocel, polyester

Registrovaný uživatel Registrovaný uživatel

Přidáno: 23. května 2018

10%

Nedoporučuje produkt
  • Absolutní podvod! Dnes je 23. 5. 2018 a já stále čekám na vrácení 14 000 za nedodané zboží z 6.4. 2018!!!
  • Zboží nedodávají, peníze nevracejí!

Upozorňuji vsechny případné zákazníky tohoto obchodu - naprosto vylhané informace o dodací lhůtě, vůbec nemluvě o lživé informaci, že zboží je na skladě a ihned k odeslání. Již více nez měsíc se snažím bez úspěchu dostat zpět své peníze. Na e-maily chodí stále stejné výmluvy, do telefonu slyšíte stále stejné lži, v dalších rozhovorech naprostou aroganci, v e-mailech lži a výmluvy.
Když si dovolíte v desátém rozhovoru stále trvat na tom, že pokud jste odeslali penize, máte nárok na dodání, informátor na lince se upřímně rozčilí, protože vám potřetí opakuje, ze on dělá co může, ale prostě nechápe, že to zboží ještě nemáte a laskavě na něj nezvyšujte hlas, protoze tohle poslouchat on nemá zapotřebí, protoze on se snaží, ale ta transportní služba prostě ne a ne vzít k neskutečné vaší smůle zrovna ten váš balík, kdyz jinak vsechno u nich tak krasne funguje. Kdyz po patnácté nárokujete zaplacené zboží, udělá pro vás ten nebohý informátor nadstandardní službu - nechá vám prý okamžitě poslat nový kus z centrálního skladu! Nehorázná lež, opět týden za týdnem píšete, voláte, odstoupíte od smlouvy, nic nezmůžete. Jejich přesná odpověďˇ: jakmile budeme mít potvrzeno od kurýrní společnosti, že vám zásilku nedoručuje, vrátíme vám penize. Naprostý výsměch - kurýrní služba, která měsíc nechává prý nepochopitelně bez doručení zrovna vaši zásilku prý má potvrdit, že na vás prostě kašle. Znovu a znovu upozorňujete firmu, že vás kurýrní služba nezajímá, oni lžou dále a protahují a protahují.
Když jsem sem napsala pred týdnem svoji recenzi, napsali jako odpověď pouze dalsi lez - že jsem neověřený zákazník.
Budu ve zveřejňování podvodného jednání této firmy pokračovat dál, touto cestou i cestou podání podnětu ČOI.
Klepetková

10%

Nedoporučuje produkt
  • Pozor!
  • Absolutní podvod! Dnes je 23. 5. 2018 a já stále čekám na vrácení 14 000 za nedodané zboží z 6.4. 2018!!!

Upozorňuji vsechny případné zákazníky tohoto obchodu - naprosto vylhané informace o dodací lhůtě, vůbec nemluvě o lživé informaci, že zboží je na skladě a ihned k odeslání. Již více nez měsíc se snažím bez úspěchu dostat zpět své peníze. Na e-maily chodí stále stejné výmluvy, do telefonu slyšíte stále stejné lži.
Když si dovolíte v desátém rozhovoru stále trvat na tom, že pokud jste odeslali penize, máte nárok na dodání, informátor na lince se upřímně rozčilí, protože vám potřetí opakuje, ze on dělá co může, ale prostě nechápe, že to zboží ještě nemáte a laskavě na něj nezvyšujte hlas, protoze tohle poslouchat on nemá zapotřebí, protoze on se snaží, ale ta transportní služba prostě ne a ne vzít k neskutečné vaší smůle zrovna ten váš balík, kdyz jinak vsechno u nich tak krasne funguje. Kdyz po patnácté nárokujete zaplacené zboží, udělá pro vás ten nebohý informátor nadstandardní službu - nechá vám prý okamžitě poslat nový kus z centrálního skladu! Nehorázná lež, opět týden za týdnem píšete, voláte, odstoupíte od smlouvy, nic nezmůžete. Jejich přesná odpověďˇ: jakmile budeme mít potvrzeno od kurýrní společnosti, že vám zásilku nedoručuje, vrátíme vám penize. Naprostý výsměch - kurýrní služba, která měsíc nechává prý nepochopitelně bez doručení zrovna vaši zásilku prý má potvrdit, že na vás prostě kašle. Znovu a znovu upozorňujete firmu, že vás kurýrní služba nezajímá, oni lžou dále a protahují a protahují.
Když jsem sem napsala pred týdnem svoji recenzi, napsali jako odpověď pouze dalsi lez - že jsem neověřený zákazník.
Budu ve zveřejňování podvodného jednání této firmy pokračovat dál, touto cestou i cestou podání podnětu ČOI.
Klepetková

Nůžkový stan Mikel 3x3m

Nůžkový stan Mikel 3x3m

Ověřený zákazník Mikel.cz Ověřený zákazník

Přidáno: 22. května 2018

Zakoupeno v Mikel.cz

100%

Doporučuje produkt

Vyhovuje

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá
Záhradní domek Yardmaster 109GEYZ

Záhradní domek Yardmaster 109GEYZ

Ověřený zákazník Duvlan.cz Ověřený zákazník

Přidáno: 22. května 2018

Zakoupeno v Duvlan.cz

90%

Doporučuje produkt
  • Je moc krásný

Konstrukce a materiál: Výborný
Kvalita provedení: Výborná
Aga 3S PARTY 3x6 m Black

Aga 3S PARTY 3x6 m Black

Ověřený zákazník Svět-trampolín Pidli

Přidáno: 22. května 2018

Zakoupeno v Svět-trampolín

90%

Doporučuje produkt

+ Vše plně funkční.
- Nutno dokoupit vstup a přední díl.

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá
Coleman Classic Awning Šedá/Světlá 2016

Coleman Classic Awning Šedá/Světlá 2016

Ověřený zákazník 4camping Lukáš

Přidáno: 22. května 2018

Zakoupeno v 4camping

100%

Doporučuje produkt
  • Skvělé řešení jak si vytvořit u stanu jednoduše a rychle pjeknej přístřešek

Konstrukce a materiál: Výborný
Kvalita provedení: Dobrá
Palram Skylight 6x10 šedý

Palram Skylight 6x10 šedý

Ověřený zákazník Zelené údolí Iveta A.

Přidáno: 21. května 2018

Zakoupeno v Zelené údolí

100%

Doporučuje produkt
  • dostatečně vysoký
  • opravdu prostorný
  • montáž trvá nějakou dobu a je nutné silikonovat více spojů než uvádí návod, jinak nám zatékalo
  • stěny, o které nelze nic opřít (určitě musíte do domečku pořídit regály a o ty příp. opírat další věci)

Domeček doporučuji. V této velikosti za super cenu. Dřevený by byl ještě jednou tak drahý a tento dobře slouží. Navíc je i hezký.

Konstrukce a materiál: Dobrý
Kvalita provedení: Dobrá

10%

  • Jste na stránkách podvodné firmy !!!
  • Pozor! Podvod!

Dnes je 21. 5. 2018 a já od 6. 4. 2018, kdy jsem firmě zaslala více než 14 000 Kč, nedostala přes hodně telefonátů a více e-mailů žádné zboží a byla nucena od smlouvy odstoupit, protože si chci konečně koupit zboží od firmy, která nelže a nepodvádí, nemám zpět své peníze.
Firma se mnou nekomunikuje, dnes mi na 8 e-mailů už nikdo neodpověděl, když do firmy zavolám, nikdo nic neví.

Už neodpovídá ani automatický robot - že by nebyl až tak automatický???

Že by někdo odesílal e-maily jako automatické odpovědi, aby se vyhnul nutné přímé odpovědi?

To není domněnka.

To je zcela prokazatelné mojí korespondencí, kterou zasílám průběžně na ČOI.

S mým právním zástupcem připravuji podání na policii - podezření na trestný čin podvodu - způsobená úmyslná škoda - větší než 5 000 Kč.

Klepetková

Zobrazuji 1 - 20 ze 500 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...25